|
|
|
|
|
|
|
SEDIUL UNIVERSITĂŢII |
|
|
|
* clădire în construcţie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duminica, 15 August 2010 |
|
|
DESPRE UNIVERSITATE |
|
|
|
Prezentarea universităţii |
|
Universitatea „Gh.Zane” din Iaşi a luat fiinţă pe baza H.G. nr. 1371 din decembrie 1996, publicată în M.O. nr. 340 din 11 decembrie 1996. La înfiinţare, prin H.G. menţionată, a fost autorizată funcţionarea Facultăţii de Marketing.
În continuare, prin H.G. nr. 472, publicată în M.O. nr. 228 din 3 noiembrie 1997 a luat fiinţă Facultatea de Management, prin H.G. nr. 698, publicată în M.O. nr. 397 din 24 august 2000, a luat fiinţă Facultatea de Administraţie Publică, iar prin H.G. nr. 1215, din 7 decembrie 2000 a luat fiinţă Facultatea de Limba şi literatura engleză – Limba şi literatura franceză.
La toate facultăţile sunt organizate studii universitare de licenţă, cursuri de zi, cu durata de 3 ani. |
|
|
Misiune |
|
Misiunea pe care comunitatea academică a Universităţii „Gh. Zane” din Iaşi a stabilit-o, şi pentru realizarea căreia îşi concentrează întreaga activitate o constituie asigurarea calităţii muncii didactice şi de cercetare în spiritul Procesului de la Bologna, astfel încât să se obţină nivelul european de valori fundamentale ale sistemului educaţional şi respectiv calificări profesionale competitive pe piaţa muncii. |
|
|
Obiective |
|
Între obiectivele planului strategic se evidenţiază, mai întâi, obiectivele generale, care privesc: instituirea unui sistem de asigurare a calităţii în predare, cercetare ştiinţifică şi educaţie, bazat pe criterii şi metodologii compatibile cu cele din ţările europene; promovarea ştiinţei în spiritul valorilor democraţiei, standardelor morale, libertăţii academice, deschiderii spre integrare în comunitatea ştiinţifică internaţională şi în spiritul culturii şi civilizaţiei europene; promovarea de programe academice care să permită afirmarea personalităţii studenţilor, dezvoltarea cunoştinţelor profesionale şi abilităţii lor intelectuale. |
|
Pe principalele activităţi din universitate sunt stabilite obiective strategice specifice, care concretizează şi detaliază obiectivele generale menţionate. |
|
mai multe informatii |
|
|
|
Atuurile UniversitÄÅ£ii |
|
- promovarea examenului de licenţă la promoţiile de absolvenţi 2000-2008 în proporţie de 98%;
- taxă de şcolarizare plătibilă în 7 rate lunare;
- posibilităţi de cazare în cămine;
- efectuarea practicii de specialitate la firme şi instituţii;
- implicarea în studii de caz şi proiecte ale unor firme;
- viitorul sediu al Universităţii este în construcţie.
|
|
|
|
|
DESCARCĂ BROŞURA DE ADMITERE 2010 |
|
|
|
|
ADMITERE 2010 |
|
|
|
|
|
|
|
|